هدیه ی امام رضا

اولین تکون خوردنت

1391/10/29 13:56
نویسنده : مامان جون
813 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگیلی مامان   animated hi emoticon

امروز خیلی خوشحالم ، آخه میدونی امروز چه اتفاقی افتاد؟شکلکهای جالب و متنوع آروین امروز برای اولین بار تکون خوردنت را حس کردم  glitterimage90بعد هم دستم رو گذاشتم روی شکمم و شروع به صلوات فرستادن کردم و های های گریه کردم واقعاً حس جالبی بود و غیر قابل توصیف ،اما خودمونیم دخملم خیلی تنبلی چون امروز من دیگه 22w هستم و دارم تکون های تو رو به این واضحی می فهمم اما عیبی نداره فقط ان شاالله سالم باشی.

 

73

١٤/١٠ با باباجون نشسته بودیم که من یکدفعه تکون خوردنت را فهمیدم و این حرکت شما را با جیغ و ذوق به باباجون  اعلام کردم ، هرچی توضیح میدادم باباجون می گفت نه بابا خیالاتی شدی بد دست باباجون را گرفتم وگذاشتم سمت چپ شمکم،یه مدتی گذشت و هیچ خبری نبود تا باباجون گفت:دیدی خبری نیست ،تکون نمی خوره هنوز حرف باباجون به آخر نرسیده بود که شما باتمام توان لگدی زدی و زیر دست باباجون تکونی خوردی بابا جون چشماش گرد شده بود و با قیافه ایی متعجب 炮炮兵0245   هی به من می گفت خودت بودی شکمت رو تکون دادی،اگه بچه بود چه زوری داشت ...توی همین صحبت ها دوباره یه حرکت دیگه کردی و این بار باباجون پذیرفت که خود خودت بودی و اشک ذوق در چشمانش حلقه زد خیلی لحظه قشنگی بود .

 73

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان سبحان جون
1 بهمن 91 1:03
سلام خیلی حس خوبی هست ایشالا به سلامتی زایمان کنید من مشغول سبزی پاک کردن بودم که اولین تکون احساس کردم
مامان صدرا
1 بهمن 91 11:17
مامانی اولین تکون های نی نی توی دلت مبارک باشه. حس بسیار جالب انگیزیه و من هر بار که تکون های علی اکبر خاله رو متوجه میشم یا به شیمک (بله منظورمان همان شکمه) آبجی جونی دست می زنم کلی انرژی میگیرم
خاله مهدیه
1 بهمن 91 12:28
اشک ذوق تو چشماااااای ما هم حلقه زد والاااااا وای به شمااااااااا
خاله مهدیه
1 بهمن 91 12:29
اشک خوشحالی تو چشااااای ماهم حلقه زد والااااا دیگه چه برسه به شماااااااا


ممنون از ذوق و خوشحالیت خاله جونی


هدی
1 بهمن 91 14:28
سعیده جون چه وبلاگ قشنگی برا کنجد خانوم درس کردی ایشالا همیشه شاد باشیو شنگول مثه همیشه
nahal
1 بهمن 91 22:48
سلام کنجد عزیز، قدر مامانت بدون. خیلی نوشتن این وب ابتکار و خاطره قشنگی شد. البته این مامان مبتکر شما بابت همین کارهاش همیشه به نیکی تو خاطر همه همکاراش تو نسل امید هست همه این وب قشنگت دیدن و تحسینت کردن ، مامان کنجد، بخصوص آقای دکتر
samira
2 بهمن 91 15:05
سلام کنجدعزیزم،واااااااااااااای خدای من مامان سعیده جون چه وبلاگ خوشگلی واسه کنجد کوچولو درست کرده مثل خودت خوشگل و نازه کنجد جونم،قدر مامان مهربونتو بدون ،ایشالا همیشه سایه ی مامان جون و بابا جونت بالا سرت باشه و همیشه سه تا تون سلامت و شاد باشید. سلااااااااااااام مامان سعیده جون،ایشالا خوب و سلامت باشی عزیزم،خیلی وبلاگت قشنگه عزیزم. دلم برات خیلی تنگ شده،به امید دیدار گلم بهترینهارو برات آروزمندم ایشالا کنجد جونم به سلامت به دنیا میاد عزیزم مراقب خودت باش. کنجد جونم بابای ،دوباره میام پیشت،مامانی رو اذیت نکنی ها
N3G!N o Mehri
2 بهمن 91 20:40
سلـــام عزیزای من
خیلیییییییییییییی باحالیییییین
ایشالا با دلخوشی این مدت بگذره و دخمل خوشگلتو بغل کنی....


ممنون با حالی از خودتونه
مهناز
5 بهمن 91 17:35
وب زیبای داری ! خوش سلیقه ای عزیزم!


نظر لطف شماست انشاالله برای نی نی شما.
متین من
7 بهمن 91 0:48
سلام من از این اسمهای که گفته بودین یگانه و پریا ونگاردوست دارم که به ترتیب دوست داشتنم نوشتم این نظرشخصی من بود ایشالا به سلامتی وضع حمل کنین


ممنون مامان متین جون
tahmin
8 بهمن 91 21:36
سلام عزیزم به نظر من شادی
الهه
12 بهمن 91 15:25
سلام کنجد کوچولو خوش به حالت خیلی مامان با ذوق و خوش سلیقه ای داری! انشاا... هر اسمی که مامانی برات انتخاب میکنه برات خوش یمن باشه خوش نام باشی عزیزم
الهه
12 بهمن 91 15:59
سلام با این پستتون منو یاد دوران بارداریم انداختید خیلی روزای خوبیه قدر این روزارو بدونید.اتفاقا منم اولین تکون یاسانمو توی هفته ی 21 حس کردم انشا... به سلامتی نی نی تون بیاد توی بغلتون
عاشقانه هایم برای تو
13 بهمن 91 11:08
سلام
وبلاگ خوبی دارین
لینکتون میکنم


ممنونم از لطفتون
مریم
18 بهمن 91 11:36
سلام مامانی کنجد کوچولو وای چه حس قشنگیه تکون خوردن .من داشتم قرآن می خوندم که امیرعلی تکون خورد .خیلی جالب بود. من درخواست دوستی شماروپذیرفتم گلم .اگه دوست داشتیی میتونی با عنوان امیر علی دونه برفی منو لینک کنی .منم فعلا با عنوان کنجد مامان لینکتون می کنم .ایشا...تا بعد .... .
مامان نازنین جون
18 بهمن 91 11:36
سلام مبارک باشه..ایشا..به سلامتی..من نتونستم اسمی انتخاب کنم
مامان مينا
23 بهمن 91 18:11
عزيزم خيلى خوش سليقه اى افرين بر شما خاطرهاى خوبى ميشه به نظر من همه اسمهاى كه انتخاب كرديد خوبن موفق باشيد
مامان محمدپارسا
23 بهمن 91 21:47
آخ که چقدر شیرینه اولین تکون خوردن
خاله محبوبه
24 بهمن 91 18:19
سلام انشالله ني ني تون به سلامتي بياد، من از بين اسم ها آوا رو انتخاب مي كنم.