هدیه ی امام رضا

فراخوان انتخاب اسم

1391/11/2 23:02
نویسنده : مامان جون
1,141 بازدید
اشتراک گذاری

 توجه   ziba   توجه

                                   

از همه عزیزان دعوت میکنیم که به ما در انتخاب نام برای دخملون zibaیاری کنند.карандашик

 

ترجیحاً از اسامی زیریکی رو انتخاب کنید که کنجدکم خیلی عجله داره.карандашик

آوا нота  پریا  ziba  ترانه  ноты خاطره  ziba دریا  сердечко  شادی  божья коровка 

شیده  ziba  صبا  улитка نگار  петух  نوا  звездочка نهال пальма یگانه  ziba یلدا цыпленок

 

 نتایج متعاقباً در روز تولد اعلام می گردد.карандашик

 

با تشکر و قدر دانی  مامان و بابای کنجدзайцы

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (98)

مامان صدرا
3 بهمن 91 12:18
همونطور که قبلا هم گفتم نظر من روی صبا و نگار هست هر دو تاشون هم خیلی قشنگند.
یعنی واقعاً تا روز تولدش باید صبر کنیم


مرسی مامان صدرا از نظر قشنگت
samira
3 بهمن 91 15:05
سلاااااااام سعیده جونم
خوبی عزیزم؟
خاله سمیرا دوباره اومد پیشت ، پست قبلی هم اومدم آخه دلم برات تنگ میشه
دلم برای روزهایی که نسل امید بودی تنگ شده
ایشالا همیشه شاد و سلامت باشی گلم
من شادی رو انتخاب میکنم عزیزم


مرسی خاله جونی منم خیلی دلم برای اون روزهای خوب تنگ می شه .
مرسی از نظر خوشملت
دایی کنجد خانوم
4 بهمن 91 14:15
سلام ببخشید که نظرای قبلی رو جابجا گذاشته بودم به نظر من"نگار" نمیدونم چرا یه حسی بهم میگه آخرش نگاره به هر حال من خیلی دوسش دارم چه کنجد باشه چه نگار،انشاالله سلامت باشه زیر سایتون
من
5 بهمن 91 13:32
ساناز و تکتم ساناز به معنی تک و بی مانند تکتم هم نام مادر امام رضا(ع) امیدوارم تونسته باشم کمکتون کنم بین اسم های پیشنهادی خودتون شادی خوبه
mahnaz
5 بهمن 91 17:33
هانا اسم قشنگیه! اوا قشنگه! یلدا!
عمو مهدی
5 بهمن 91 22:45
سلام به روی ماهه کنجد خانم . انشالاه نی نی سلامت باشه از همه چیز با ارزش تره . عموش که میگه یه اسم تو همه اینا تکه و خیلی هم کمه و اونم آوا هستش که واقعا قشنگه . سایتتون هم زیبا و جالب بود مخصوصا اون موستون . دوستون دارم 3 تاتونو . بای


مرسی عمو جونی که وبمو دیدی و نظر دادی.
پسر عمه جون (امیر رضا )
5 بهمن 91 22:51
سلام . بین علما اختلاف است ولی صبر کنید حل شد
.
.
.
. رای با اکثریت طبق ماده 186 قانون اساسی نگار انتخاب شد .


با تشکر از ماده 186 وامیر خان
عمه جون
5 بهمن 91 22:57
با سلام به کنجد جون . عمه عصمتش که دوست داره اسم کنجد جونو بذاره یا آوا یا شیده . سالم و سر حال باشید .
عمو ابوالفضل
5 بهمن 91 22:58
سلام . هدیه امام رضا رو اسمشو بدارید آوا . خوش باشید
مامان بزرگ بتول
5 بهمن 91 23:01
سلام نی نی . مامان بزرگش که میگه هدیه امام رضاست اسمشو بدارین معصومه و از داخل این اسما شیده رو بیشتر دوست داره
بابابزرگ
5 بهمن 91 23:07
سلام نی نی خانم . من که میترا یا رویا رو خیلی دوست دارم . و با عرض معذرت از این اسما نظر خاصی ندارم . زیارت قبول . خداحافظ


خواهش میکنم بابابزرگ جونم...
دختر عمه کنجد خانم
5 بهمن 91 23:15
hi. every person think sky is blue but i think sky is black , becuse i see sky in ava ,s eyes . in my idea ava is the best names . thank you , by


سلام دخترم شما آسمان رو سیاه می بینید چون ابری هست و می خواهد باران ببارد.
از انتخاب قشنگت ممنون.
مامان ساجده
7 بهمن 91 16:28
آوا
zahra2771379
7 بهمن 91 17:00
سلام به نظر من از اسامی که دادی،آوا ، پریا وصبا خوب است ولی اسم آسمان و ترنم هم خیلی عالی است . راستی اگه یکی از اسم هایی رو که من گفتم انتخاب کردی،یادت نره بهم خبر بدی . راستی پیشاپیش تولد فرزند نازتون رو تبریک میگم
zahra2771379
7 بهمن 91 17:08
سلام تو نظر قبلی کلی اسم بهتون پیشنهاد دادم ولی میخواهم یکم به اطرافتون دقت کنید اگه من جای شما بودم اگه پسر داشتم اسمشو می ذاشتم رضا و اگه دختر بود اسمشو می ذارم هدیه نا سلامتی اسم وبلاگشو گذاشتی «هدیه» ی امام رضا
Windysmith
7 بهمن 91 18:00
به نظر من آوا و نگار. نيكا و سارا هم قشنگن
مامان مهساجون ومحمدمعین جون
7 بهمن 91 18:44
سلام مامان کنجد چوچولو نظر من و مهسا جون آوا بهترین اسمه ایشاله کنجد چوچولو تون سلامت باشه حالا کی میاد؟؟؟؟؟؟؟؟


کنجد جونمون اردیبهشتی هستش
ممنون از نظرت
هما
7 بهمن 91 19:18
سلام من نگار رو پيشنهاد ميدم. راستي عسل هم اسم قشنگيه ...... صبا-ثمين-رها-هستي-هلما-هليا
سمر
7 بهمن 91 19:52
سلام عزیزم,,,من آوا یا پریا رو می‌پسندم,,ایشالا نی نیت صحیح و سالم میاد بغلت,,,,,,,,,ماچ ماچ
مرجان مامان آران
8 بهمن 91 2:17
نهال دریا نگار
مامان یزدان
8 بهمن 91 8:44
سلام گلم.خوشحالم یک دوست دیگه پیدا کردم. خودم دوست داشتم اسم دخترم رو آوا یا پریا بزارم. ولی خدا بهم پسر داد و یزدان گذاشتم. خیلی اسمش رو دوست دارم. بنابراین نظر من : آوا پریا
دایی کنجد خانوم
8 بهمن 91 10:53
فقط نگار
مامان ترنم کوچولو
8 بهمن 91 21:33
ترانه نهال شیده سلامت باشه انشالله
زهرا
8 بهمن 91 22:10
من نگار و دریا!!!
مامان سویل
9 بهمن 91 0:05
عزیزم به نظر من پریا
لاله
9 بهمن 91 0:42
سلام عزیزم
اسامی قشنگی انتخاب کردین
ولی نظر من بیشتر روی
ترانه و نهال
هستش
ایشالا که هدیه سالم و صالحی باشه
راستی من و دخترم ترمه جون هم الان مشهدیم



زیارتون قبول باشه
مامان ملیکا
9 بهمن 91 8:17
سلام به نظر من اسم خوب اسمیه که با فامیلی کودک هارمونی داشته باشه اگر لطف میکردید و فامیلی کوچولوتون رو مینوشتید میشد بهتر تصمیم گرفت مثلا من اسم دخترم رو ملیکا گرفتم که با فامیلی اش (مکرمی)هارمونی داره در مجموع تو این اسمها آوا زیباتره ولی تو غیر این اسمها مهیاس
مامان صدرا
9 بهمن 91 17:11
سلام مامانی کنجدجون
خوبین خوشین
بنده اومدم یه اسم جدید پیشنهاد بدم. بنظرم چون کنجد خاله اردیبهشتیه اسمش رو بذارید بهار
خیلی اسم قشنگیه
شقایق(مامان محمد ارشان)
9 بهمن 91 18:16
سلام مامان کنج جون
خیلی دلم میخواد بدونم بالاخره کدئم اسم انتخاب میشه پ با اجازه میخوام لینکت کنم که تند تند سر بزنم
و نظر من : من اگر خودم دختر داشتم از توی این اسمها اسم آوا رو براش انتخاب میکردم و اگر این اسمها نبود اسم النا یا همتا رو رو دخترم میذاشتم
انشالا که نامدار باشه دخمل خوشلتون
بووووووووووووووووووووووس واسه خودت و کنجد توی دلت


خوشحال می شم لینکم کنی از انتخاب اسم واسمای قشنگی که گفتی ممنون
مامان نازی
9 بهمن 91 23:06
سلام اینشالله به سلامتی قدمهای نازشو به چشم این دنیا بذاره.نگار اسم زیبای ایرانی
مامان مينا
10 بهمن 91 11:56
عزيزم اسم خاطره و نهال خيلى اسمهاى قشنكين بازم انتخاب با خود شماست
مامی امیرین
10 بهمن 91 12:23
سلام عزیزم.به نظر من آوا بینظیر من خودم عاشق این اسمم وقتی پسر دوممو باردار بودم این اسمو براش انتخاب کرده بودم.
مامان محمد معین
10 بهمن 91 21:59
سلام درخواست دوستیتون رو دیدم انشالا که نی نی تون سالم وسلامت بیاد بغلتون من از بین اسم های پیشنهادیتون آوا و دریا رو بیشتر دوست دارم دوست داشتین بهمون سر بزنین خوشحال میشیم
مامی روژان
11 بهمن 91 17:33
شادی دریا
مامان محمد مهدی
11 بهمن 91 17:57
صبا وآوا قشنگه مامانیییییییییییییییییی
معصومه
11 بهمن 91 18:18
سلام همه ی اسمها قشنگند. پریا/آوا/نگار ویگانه هم عالی هستند.
ابوالفضل
11 بهمن 91 18:26
دوباره سلام. نگار ویگانه.
مامان یاسمن ومحمد پارسا
11 بهمن 91 18:52
سلام عزیزم من اسم اوا و یلدا را می پسندم عزیزم امیدوارم نی نی خوشگل به سلامت بیاد پیش مامان و بابا جونش
مهسا مامان صدرا جونی
11 بهمن 91 19:17
عزیزم تولدت پیشاپیش مبارک.انشالله قدمت با خیر و برکت باشه و یه دخمل ناز و سالم باشی برای مامانی و بابایی. من اسم نوا و آوا رو دوست میدارم.
زينب لپ كشاني
11 بهمن 91 21:54
سلام عزيزم. من از توي ليست ني ني گپ وبلاگ شما رو ديدم. سر فرصت ميام ازت چند تا سوال مي پرسم و بعد نظرم رو مي گم. الان عجله دارم. فعلا باي. ببخشيد


در خدمت هستم.
مامان ضحی
11 بهمن 91 23:48
عزیز مبارکت باشه ایشالله دخترت سالم و صالح به دنیا بیاد من یلدارو انتخاب می کنم.
مامان پریسا
12 بهمن 91 2:02
سلام گلم. ایشالله دخملی به سلامتی بیاد پیشت. ماشالله اینقد فامیل های این کنجد خانم اینجا پیشنهاد دادن که جایی برای بقیه باقی نمونده ایشالله اسمش هر چی که باشه فقط و فقط سالم و سلامت باشه. به نظر من خیلی مهمه که اسم حداقل با فامیل همخونی داشته باشه.
مامان پریسا
12 بهمن 91 2:02
راستی من از نی نی گپ اومدم . اگر شما هم دوست داشتید بفرمایید
مامان حسنا
12 بهمن 91 10:35
منم اوا رو دوس دارم
پریا
12 بهمن 91 17:14
من پریا رو انتخاب میکنم که با پویان من هم جور بشه


دخملم قصد ازدواج نداره!
هیراد و عمه لیلاش
12 بهمن 91 17:16
سلام گلم کاش فامیلیشو هم مینوشتی بهتر میشد نظر داد تا اینجا صبا از نظر تلفظ شروع اسم و شیده از نظر اهنگ تلفظی به اسم خودتون بیشتر میاد واینکه تمام اسمهایی که دوستشون داشتید هم خودشون قشنگند هم معناشون


ممنونم گلم
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
12 بهمن 91 18:38
نظـــــــــــــــــــــــــــــــر من مصممه مصمم
" نهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــال "
خیلی نازه ...


برای من اسم نهال یه خاطره قشنگ از یک انسان خوب هست و برام یه سنبل هست
مری
12 بهمن 91 20:28
من دریا دوس دارم
❤ساغر❤
13 بهمن 91 12:11
سلام خوبید؟
من از صبا و نهال خوشم میاد
به دوستام هم میگم بیان
بای


سلام/مرسی که به دوستانتون هم گفتید.شادباشد
❤ ساحل❤
13 بهمن 91 12:12
سلام خوشملتون خوبه؟تو شکم مامانی بهش خوش میگذره؟ من اوا و صبا و دریا رو دوست دارم
❤سارا❤
13 بهمن 91 12:13
سلام من از اسم صبا واوا و نگار ودریا خوشم میاد خوش باشید بای
❤ ساحل و ساغر وسارا❤
13 بهمن 91 12:15
سلام ما چند تا یعنی ساحل وسارا و ساغر توی خونهی هم هستیم به همین دلیل نظر هارو پشت سر هم گذاشتیم بای
الهه
13 بهمن 91 17:53
سلام عزیزم نمیدونم چرا از اسم پریا خیلی خوشم اومد
هستی
13 بهمن 91 19:09
من اسم در یا و نگار رو پیشنهاد می کنم
زهره
13 بهمن 91 22:59
سلام مامان کنجد آوا اسم خیلی قشنگی هست اما ما اگر بچمون دختر بود قرار بود باران یا بارین بزاریم چون کلا هردوشون نعمت الهی هستن . هسرم هم ترانه رو پیشنهاد می ده . امید وارم کنجدتون سالم چا به دنیا بذاره. کنجدتون فکر کنم با فندوقک ما با هم پا به این دنیای پر هیاهو بذارن.
دخملیـــــــــــــ شکلکـــــــــــــ...☀
14 بهمن 91 2:06
نه ....آوا در حقیقت یعنی صوت...... وااااااااای فدای اون دل گنده ت سعی کن با مفهوم ترین اسمو براش انتخاب کنی مطمئن باش یه روزی دوست داره به مفهوم اسمشم اندازه اسمش افتخار کنه... سما هم اسم زیبایست بهمنی آسمان که تکرارش تو قرآن خیــلی زیاده... فک کن دخملت داره قرآن میخونه و تو هر صفحه اسم خودشو ببینه چقدر احساس قشنگیه...
مامان آرش
14 بهمن 91 13:01
سلام. وبلاگ زيبايي داريد، انشالا دخمل نازنينتون به سلامتي بدنيا بياد و هميشه كنار هم خوشبخت باشيد، آوا و شيده اسمهاي قشنگين
گلنار
14 بهمن 91 17:44
چرا نی نی من رو فعال نمیکنی که ببینیم نی نی چند وقتشه ؟؟؟؟
شقایق مامان آرشا
14 بهمن 91 19:06
سلام.خوشحال میشم ما را لینک کنید.موافقتتون را برام نظر بذارید.
مامان مهراد
14 بهمن 91 19:54
سلام مامانی. خوشحال شدم با شما و نی نی خانمتون آشنا شدم. اسم پریا به نظرم زیباست.
به هم سر بزنید


چشششششششششششم حتما
مامان دوقلوها(حسین_حسام)
15 بهمن 91 2:01
سلام عزیزم منم نوا رو خیلی د.ست دارم بعد هستی خیلی شیک و فانتزی هستن.
آرام
15 بهمن 91 14:31
من میگم آوا نهال هم قشنگه
مامان کسری و پارسا
17 بهمن 91 14:59
سلام. من اسم آوا رو دوست دارم
مامان آینده (*آرزو*)
17 بهمن 91 15:17
سلام به نظر من اسمی که پر معنی و مفهوم باشه برای نی نی قشنگه .نگار قشنگه ولی چون هدیه امام رضاس من بودم ریحانه نام مادر ایشون رو میزاشتم .....تولدشم پیشاپیش مبارک
مامان امیرحسین
17 بهمن 91 17:36
سلام.همون کنجدقشنگه نگار و یگانه اسمای قشنگی هستند.
مامان پریسا
18 بهمن 91 11:34
سلام خانمی خوبی عزیزم؟
مامان صدرا
18 بهمن 91 12:17
دوست جونی کنار مامانت خیلی خوش بگذره . سلام برسون مراقب عسل خاله باش
مامان بزرگ اکرم
18 بهمن 91 12:43
سلام عزیزم
مامان بزرگ خیلی منتظر اومدنت هست،من اسم نگار رو برات انتخاب میکنم.
ان شاالله خوب و سالم باشی .



مشی مامان بزرگه

مامان ريحانه
18 بهمن 91 18:05
پريا به نظرم قشنگتره ...يگانه هم خوبه
زهره مامی ژوان
19 بهمن 91 11:16
دریا و یلدا عالی هستند به نظر من
هانیه
19 بهمن 91 16:37
نهال،آوا
مامان سویل واراز
20 بهمن 91 0:35
سلام گلم من از اسمهای پریا و نهال خوشم اومد هم کوتاهن و هم ملیح انشاالله به سلامتی به دنیا بیاد
اگه خواستی از شکلکهای سویل و اراز دیدن کن
http://sheklakbaransevilaraz1391.niniweblog.com/


مرسی از نظرتون،حتماً از شکلکهای خوشملت استفاده می کنم
مامان یاغمور
20 بهمن 91 0:47
بهترین راه اینکه از خودش بپرسی ما مشکل داشتیم و در نتیجه با باباش تصمیم گرفتیم از خودش بپرسیم گفتیم هر کدوم و دوست داری لگد بزن سر اسم یاغمور لگده رو زد و اون تصویب شد
مامان کورش
20 بهمن 91 4:16
سلام عزیزم ایشالله نی نی نازتون سالم وتندرست باشه من اگه یه روز دختر دار بشم اسمش میزارم نگار چون خیلی این اسم دوست دارم الان من به نگار رای میدم این بوس از طرف من به نی نی نازتون
آسمونی ها
20 بهمن 91 14:30
یگانه و آوا سهی هم قشنگه
بهاره مامان ونداد
21 بهمن 91 1:52
ببخشید دارم فضولی میکنم ولی به نظر من اسم نهال خیلی نازه راستی اگه دوست داشتی با هم تبادل لینک کنیم



خواهش می کنم خیلی هم لطف کردید که نظر دادید.

گوگولی تمپ
23 بهمن 91 8:25
آوا
مامان پارسا جیگر
23 بهمن 91 11:03
سلام منم دعا می کنم که نی نی تون صحیح و سلامت به دنیا بیاد به نظر منم نهال و آوا اسمای قشنگی هستند
مامان محمدپارسا
23 بهمن 91 21:44
سلام عزیزم به نظر من پریا خیلی قشنگه اگه وبلاگ محمد پارسا رو خونده باشی تا 7.5 فکر میکردیم دختره قرار بود اسمشو پریا یا پرنیا یا پرنیان بگذاریم
در هر حال انشالا سالم و صالح باشه


عزیزم آدرس وبتون رو نگذاشتید که من وبتون رو ببینم،ولی با این حال ممنون از اینکه بهم سر زدی
مامان مرضیه
24 بهمن 91 0:17
نهال
ثنا گلي
24 بهمن 91 7:29
سلام نگار و آوا و هديه قشنگه پيشاپيش تولد دخمل گلت مبارك باشه
مریم
24 بهمن 91 20:32
چرا اسم های خوشگل انتخاب نمیکنی


کاشکی می گفتین مثه چی
زهرا مامان امير علي (شيرين گندمگ )
24 بهمن 91 22:51
سلام عزيزم انشالله بسلامتي دختر كوچولوي ناز رو تو بغلتون بگيريد .پسر منم ارديبهشت متولد شد ه. ارديبهشت بهترين و زيباترين ماه ساله و بچه هاي اين ماه خيلي ناز و مهربون هستن . مطمئنم دختر شما هم خيلي نازه ميشه . و تو اين اسمها آوا و صبا خيلي قشنگه .
مامان مانی مسافر کوچولو
25 بهمن 91 13:00
نگار نهال اسم بچم میخواستم نگار بزارم ولی پسر شده
خاطره مامان آیدا
25 بهمن 91 13:48
من اسمم خاطره هست اسم اوا و نوا هم قشنگه
مریم
26 بهمن 91 18:43
مثل سانای ایناز افرا رها مهدیس ملیسا سلنا الیسا
مامان محمود
28 بهمن 91 1:14
سلام مامان محمودم یگانه قشنگه چون تک خوشحال میشم ب http://yedoneh.niniweblog.com/post72.phpما سر بزنید
مامان بهاره
28 بهمن 91 10:11
سلام به سلامتی باشه انشاءا.. من که دختر ندارم قبل از اینکه امیرمحمد به دنیا بیاد دوست داشتم دختر داشته باشم و کلی اسم دختر انتخاب کردم قبل از اینکه بفهمم پسره خواب دیدم امیرمحمده بعدش که سونو گفت پسره گفتم پس دیگه اسمش را با خودش آورده... به نظر من نگار و آوا قشنگه ولی جدیداً آوا خیلی زیاد شده امیدوارم همیشه سلامت و خوشبخت باشه مواظب دخترمون باشید... خاله جون با منت بیاییم دخترتون عروسمون میشه؟؟؟ فداش بشم و از طرف من یک بوس آبدار

نخیر دخترمون قصد ادامه تحصیل داره

مامانی طهورا
29 بهمن 91 11:13
سلام کنجد کوچولو
ار آشنایی با شما خیلی خوشحال شدم
منم اگه خدا بخواد قراره شهریور 92 بدنیا بیام
از الان دنبال دوست میگردم
دوستم میشی؟


بله،چرا که نه
مامان سمی
29 بهمن 91 13:49
سلام دوست عزیز.به نظر من آوا.انشاالله که دخمل نازتون صحیح و سالم بدنیا بیاد و اسمشو هرچی بذارین نامدار باشه و قدمش پر خیر و برکت
مینا
2 اسفند 91 19:12
سلام، انشاالله نینی به سلامتی به دنیا میاد. نظر خاله مینا آوا نگار
مامان ملینا و کوروش
2 اسفند 91 19:53
سلام مامان کنجد وبلاگ کنجد جونی خیلی قشنگه ایشالا وقتی از پیش خداجون اومد و زیر سایه ی شما و بابایی بزرگ شد از دیدن وبلاگش لذت ببره من اسم یلدا رو خیلی می پسندم چون یکی از آیین های اصیل ایرانی ها رو به یاد ما میندازه.ایشالا هر اسمی برای کنجد جون گذاشتین خوش نام باشه با اجازه من لینکتون کردم هم تو وبلاگ دخترم و هم تو وبلاگ پسرم امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم
مهسا
2 اسفند 91 20:20
سلام من امشب وبلاگتونو دیدم ان شاالله دختر نازتون صحیح و سالم زیر سایه پدر و مادر به دنیا بیاد.
عزیزم با اجازت من شمارو لینک کردم


مرسی از لطفت عزیزم
سارا مامان آرتین
3 اسفند 91 16:29
از بین این اسامی آوا زیباست... البته فقط نظره منه... ایشالا خوش قدم باشه و نامدااااااار
مامانی شیدا
9 اسفند 91 12:14
سلام مامانی کنجد جون خوشحالم که میبینم که اینقدر با ذوقی و هنوز این فرشته کوچولو زمینی نشده اینقدر براش وقت میذاری اگه اجازه بدی میخوان یه نظر کوچیک برای اسم خانم کوچولو بدم به نظر من اسم دریا خیلی خیلی اسم قشنگیه و آدم را یاد بزرگی و زیبایی میندازه و یه جورایی به ادم آرامش میده منم اسم دخملیه خودمو دوست داشتم دریا بزارم ولی متاسفانه نشد اینم بگم از اون اسمهاییه که برای همه تلفظش راحته و مجبور نیستی معنیشو برای کسی توضیح بدی به هر حال هر چی که خودت دوست داری و به دلت میشینه برای این گل دختر بهترین اسمه موفق باشی عزیزم
مامان دخمل
15 اسفند 91 15:00
سلام کنجد خانوم اسم دخمل منم نگاره منم فکر می کنم نگار اسم خیلی قشنگیه البته به نظر من بهتره هرچه زودتر براش اسم انتخاب کنین که مثل دخمل من نشه که وقتی من توی بیمارستان بودم پدر شوهرم رفت براش شناسنامه گرفت با یه اسم دیگه بدون اینکه به من بگه
rasta
17 اسفند 91 13:42
یلدا از همش قشنگ تره مامانی
مامان ملیکا کوچولو
20 اسفند 91 15:27
سلام. به نظر من شادی و یگانه. الهی قربون روی ماهش.پیش ما هم بیایید. خوشحال میشیم.http://melika8888