هدیه ی امام رضا

از اسم وفامیل تا انتخاب اسم

1391/10/28 22:51
نویسنده : مامان جون
731 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 06/10

و از دیشب یه برف  خیلی قشنگ شروع به باریدن کرده و امروز همه جا رو سفید پوش و  قشنگ کرده طوری که همش دوست دارم کنار پنجره بایستم و بیرون را ببینم،ان شاالله سال دیگه با هم بریم برف بازی و آدم برفی بسازیم وکیف کنیم.باباجون هم بخاطر همین صبح دیرتر بلند شد وبا هم صبحانه خوردیم و بعد رفت پژوهشکده، اما نیم ساعتی از رفتنش نگذشته بود که برگشت. من خیلی تعجب کردم! و فکر کردم تصادف کرده و نتونسته بره اما باباجون گفت :بخاطر برف و یخبندان نتونست بره و کلی خیالم راحت شد .

مدتی گذشت و کم کم حوصله ام داشت سر می رفت،خیلی نا امیدانه به باباجون گفتم میای اسم و فامیل بازی کنیم ؟باباجون هم قبول کرد خیلی برام جالب بودش که قبول کرد خلاصه اول کلی برای هم کُریsodier baby smiley 018 خونیدیم و بازی روشروع کردیم خیلی خیلی خوش گذشت وقتی ورقه ی بازیمون تموم شد باباجون پیشنهاد داد از توی سایت شروع به انتخاب اسم کنیم بدون اینکه توی برگه هم رو ببینیم و بدونیم اون یکی چه اسمی رو نوشته ،من هم مشتاقانه  MocMoc Girl emoticonقبول کردم و از حرف الف شروع کردیم هر کدوممون اسمهایی که به نظرمون خوب بود را توی برگه ی خودمون می نوشتیم تا بالاخره به حرف آخر رسیدیم و تمام شد.

 در مرحله بعدی اسمهای مشابه را از لیست خارج کردیم،که اسم ها به این عبارت بودند:

цветочек آوا  цветочек پریا  цветочек ترانه  цветочек خاطره  цветочек دریا  цветочек شادی  цветочек شیده  цветочек صبا  цветочек نگار  цветочек نوا цветочек نهال  цветочек یگانه  цветочек یلدا  цветочек

به اینجا که رسید برای ناهار تعطیل کردیم و بقیه انتخاب اسم موند برای یه روز دیگه.

 آخی الهی مامانی فدات بشه عزیزم میدونی دخملم یکی از وظایف پدر و مادر به حق اولاد انتخاب اسم هستش که خیلی هم سخته .

امیداورم از اسمت خوشت بیاد  

  Christmas divider

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بابا علي
30 دی 91 15:03
خوب که نگاه مي کنم همه اين اسامي قشنگن.پس يه پيشنهادي دارم.بيا هر روز به يکي از اين اسمها دخملي رو صدا کنيم
مامان صدرا
1 بهمن 91 11:14
مامانی بدو دیگه دخملی بزرگ شده و همچنان کنجد جون صداش می کنیم. سریعتر اسم عسل خاله رو انتخاب کنید. البته به آقای پدر که مسئول انتخاب اسم نی نی هستند اعلام کنید که همه عجله دارند. به نظر من اسم صبا و نگار خیلی قشنگند و البته هر اسمی که شما انتخاب کنید بهترین اسم برای عسل خاله هست.
ياسمن
10 بهمن 91 22:12
چرا منو از ليست دوستا تون حذف كري؟؟ كلا وب خيــــــــــــــــــــــــــلي قشنگي داري خيلي با حاله
هستی و مامان
13 بهمن 91 19:12
سلام مامان نی نی می خواستم بدونم چطوری ایم عکس های متحرک رو توی وبلاگت می ذاری به من راهشو می گی ؟
دخملیـــــــــــــ شکلکـــــــــــــ...☀
14 بهمن 91 2:08
کنجــــــــــــــــــــــــد