هدیه ی امام رضا

سونوگرافی سه ماهه دوم

1391/10/27 16:46
نویسنده : مامان جون
2,004 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 21/9 برای انجام سونوگرافی دوم رفتم نسل امید ولی متاسفانه   Banh bao smiley 041این سری باباجون از مشهد بخاطر مشغله کاری نتونست بیاد،هرچند که برای سونوگرافی دوم همراه داخل اتاق اجازه نمی دادند. ساعت 9:30 بود که رفتم توی اتاق نفسام به شماره افتاده بود و به سختی نفس می کشیدم.سونوگرافی شروع شد و بازم مثل سری قبل لم داده بودی و اصلاً تکون نمی خوردی فقط هنر نمایی که کردی این بود که فکت داشت تکون می خورد انگار داشتی چیزی می خوردی یا تمرین شیر میکیدن  Meemo Rabbit emoticon  می کردی خیلی این صحنه قشنگ بود . Banh bao smiley 016کلی احساسات مادری ام را برانگیخت یه حس خاصی داشت.

بعد دکتر طول استخوانهات رو اندازه گیری کرد ماشالله بلند تر از حدی که باید بود و دکتر گفت:دختر قد بلندی می شه ...Banh bao smiley 018و در آخر گفت:همه چیز طبیعی است و خوب ومن باز همم خدا را به خاطر این هدیه شکر کردم.

 

اینم عکس اون روزتت که توی دفتر خاطراتت چسبوندم .

         عکست توی دفتر خاطرات

کارمون که تموم شد موقع برگشت هوا حسابی بارانی شده بود و باران شدیدی  می آمد  

                        کنجد مامان

   

فردای اون روز، عصری رفتم مطب دکتر زنان تا سونوگرافی ام را نشان بدم و بپرسم که برای برگشت به مشهد مشکلی هست یا نه؟ برای چکاب اول بهم گفت برو رو وزنه ،وقتی دکتر اومد دید گفت:ماشاالله سعیده چه خبره؟!!!! (آخه وزنم از سری قبل که 61 بود به 66 رسیده بود)511.gif  من با ترس گفتم:خیلی زیاد؟گفت:نه ولی مواظب باش .

بعد هم با نگرانی پرسیدم خانم دکتر همه بهم می گن شکمت کوچیک  080.gifچه کار کنم؟اون هم معاینه ای کرد و گفت: نه بابا کی گفته توی هفته ی 20 بچه باید تا ناف باشه اما برای توی بالای نافت هست معلوم از اون قد بلندها می شه. منهم کلی خوشحال شدم  و شماره تماسش رو گرفتم که در صورت مشکل باهاش تماس بگیرم و بعد هم خداحافظی کردم و آمدیم خانه.

وقتی رسیدیم خانه شروع کردم به جمع و جور کردن اسباب و اثاثیه ام تا جمعه به سمت مشهد برگردم.

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مهرزاد جان
27 دی 91 17:07
ای جونم خدا براتون نگهش داره و به سلامتی دنیا بیاد و زیر سایه پدر و مادر بزرگ شه _________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مثل همیشه زیبا بود ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤
سیب سرخ کوچولو
27 دی 91 17:08
سلام مامان جون.مبارک باشه.دوست خوبم انشاالله به سلامتی نی نی نازت بپره تو بغلت
مامان صدرا
1 بهمن 91 11:00
ماشالله به دخمل قدبلندمون اون روز به من هم خیلی خوش گذشت