هدیه ی امام رضا

پیش به سوی تهران

1391/10/26 17:49
نویسنده : مامان جون
298 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه شب ۲۰/ ۰۷ با باباجون رفتیم حرم و یه زیارتی کردیم و بعد بابا جون من را گذاشت فرودگاه و با هم خداحافظی کردیم

 

باباجونم خیلی مواظب خودت باش

چون من می خواستم یه مدتی رو برم تهران تا پیش مامانم بمونم،ساعت ۱۲ شب پرواز داشتم که طبق معمول همیشه پروازها با تاخیر انجام شد و ساعت ۱ شب من با شما به سوی تهران پرواز کردیم.

بنده خدا مامان وبابا از کی توی فرودگاه تهران معطل من شده بودن تا من برسم.تقریباً ساعت ۳ شب بود که رسیدم و چمدانم را تحویل گرفتم و با مامان و بابا رفتیم خونشون.

радугаخدا همه مادر و پدر ها رو برای بچه هاشون حفظ کنه радуга

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان صدرا
1 بهمن 91 10:45
مامان و بابات خیلی خوشحال بودند که داری میای تهران. خبر اینکه کنجد توی دلته رو هم مامان بزرگش به من داد و من و دایی کنجد خیلی خیلی خوشحال شدیم. ولادت امام علی (ع) که با مامان بزرگ نی نی کربلا بودیم خیلی برای اومدن نی نی شما دعا کرد و همیشه هم وقتی یاد نی نی شما می افتاد اشک توی چشماش جمع می شد. کنجد خیلی مامان بزرگ باحالی داره . خدا شمار و برای هم ببخشه.