هدیه ی امام رضا

این روزها...

1391/10/26 17:49
نویسنده : مامان جون
275 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

 این روزها خیلی داره به مامان جون سخت میگذره،حتماً می پرسی چرا ؟

از همه مهمتر با اینکه یکبار سونوگرافی دادم ولی همش می ترسم ودلشوره دارم نکنه حضور نداشته باشی و من برای خودم همینطوری دلخوش باشم.

بعد اینکه من تا همین اول اردیبهشت سر کار میرفتم و حسابی سرم گرم بود طوری که موقع برگشت به خونه اینقدر خسته بودم که دیگه سینه خیز 我是白骨精0191 تا خونه خودم رو می رسوندم بنابراین از وقتی اومدم مشهد هم بیکار 我是白骨精0226شدم و تنها ،طوری که صبح تا شب توی خونه پای TV 我是白骨精0356 نشستم و کانالها رو هی بالا و پائین می کنم .

البته قبل از ورود شما داشتم تصمیم به ادامه تحصیل 我是白骨精0323 در رشته طراحی و معماری داخلی می گرفتم که با مطلع شدن از حضور شما این تصمیم به امید خدا به آینده موکول شد.

از طرفی هم بابا جون خیلی سرش شلوغه و مشغول کار و درس هستششکلکهای جالب آروینو من نمی خوام بهش فشار بیارم.

از طرفی دیگه این روزها که خودت بهتر می دونی حالم اصلاً خوب نیست، سردرد های شدید دارم و از لحاظ غذایی هم از خیلی غذا ها که قبلاً دوست داشتم الان بدم می یاد حتی از بوش، مثل:مرغ   شکلکهای جالب و متنوع آروین و کباب و شیرینی و کلاً فقط اینقدر غذا می خورم که گرسنه نمونم.

واااااااااااااااای ی ی ی ی ی شب ها که دیگه نگو اکثراً یا خوابم نمی بره یا اگر هم بخوابم خوابم سبک هستش ،چون من همیشه عادت داشتم دمر 我是白骨精0389 بخوابم ولی الان بخاطر شما نمی شه و باید از الان تمرین کنم تا به پهلو بخوابم برای همین خیلی سخته و صبح ها اصلاً حس خوبی ندارم و فکر می کنم که شب اصلاً خوابم نرفته و قیافه ام اینطوری 我是白骨精0403 میشه .

همه افراد ریش سفید در این زمینه می گن تا ۴ ماهگی اینطوری هستی بعد خوب می شه، منهم امیدوارم زودتر ۴ ماهه بشم و این مشکلاتم تمام بشه.

"الهی آمین "Emoticon

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان صدرا
1 بهمن 91 10:37
مامانی این روزها هم گذشت و خاطرات جالبش برای شما و نی نی عسلی خاله باقی مونده.
انشاالله بعد از به دنیا اومدن نی نی موضوع ادامه تحصیل رو پیگیری کن
مشکل خواب رو هم بعد از اینکه کنجد جون اومد جبران کن


برای مشکل خواب بعد از به دینا اومدن نی نی،می دمش به خاله جونیش من هم می رم و دمرو می شم و حسابی می خوابم.دیگه خال جونی می دونه با نی نی