هدیه ی امام رضا

ورود فرشته کوچولو به زمین

1392/1/31 15:24
نویسنده : مامان جون
906 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان

من خاله نگار جونی ام و اومدم بهتون خبر بدم که فرشته کوچولوی ناز نازی ما زمینی شد و روز جمعه 30 فروردین یکی از روزهای خوب خدا چشماش رو به این دنیا باز کرد.

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩
ببخشید فارسیش نبود:"تبریک برای تولد دخترتان"

من سه ساعت بعد از تولدش رفتم بیمارستان و خدا رو شکر هم نگار خانومی و هم مامان گلش خوب بودند و دخملمون حسابی دلبره و کلی خودش رو تو دل خاله جا کرده.

1augustus2006_1.jpg

من اومدم به همتون خبر بدم. بزودی مامان خانومی میان و براتون همه ی وقایع رو می نویسند.

شاد باشید و امیدوارم به همه آرزوهای خوبتون برسید.

پسندها (1)

نظرات (10)

سارا مامانی شیدا
2 اردیبهشت 92 10:37
مبارکه مبارکه مبارکه خوش قدم باشی نگار جونم کنجدی ما خیلی منتظرت بودیم امیدوارم همیشه سالم و سرحال و خوشحال شاد و خندون باشی عزیزم مامان مهربون نگار جون خسته نباشی بالاخره فرشته کوچولوت پرید تو بغلت امیدوارم زندگی شیرینتون با اومدنش عسلی بشه
زهره مامان بارسین
2 اردیبهشت 92 14:33
مباااااااااااااااااااارک باشهخوش قدم باشه
✿ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ✿ツ
2 اردیبهشت 92 15:09
به سلامتتی مبارکه خیلی خوشحال شدم
مهسا
2 اردیبهشت 92 20:43
سلام عکس نینیت رو بزار
مــآمــآنــے
3 اردیبهشت 92 12:21
ای جونم ورودشو تبریک میگم منتظر عکس نگار خانوم هستیم
مامان کوچولو
7 اردیبهشت 92 21:46
لینکت کردم گلم
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
11 اردیبهشت 92 14:34
مامان جدید روزت مبارک
معصومه
16 اردیبهشت 92 20:25
مبارک باشه .ی چند وقتی بود به این فکربودم که کنجد خانمی به دنیا اومده؟ولی متاسفانه ادرس سایت رو نداشتم.ولی الان که پیداتون کردم ودیدم این کوچولوی ناز بدنیا اومده واسم قشنگش هم نگاره خیلی خوشحال شدم همیشه خوش باشیدوسلامت
عمو ابوالفضل
18 اردیبهشت 92 15:23
تبریک تبریک تبریک انشاالله زیر سایه پدر و مادر همیشه شاد شاد باشه دخملمون..
محمد
11 شهریور 92 12:36
سلام . الهی خدا ببخشش و قدر امام رضا< امام مهربانی رو بدون