هدیه ی امام رضا

اگه گفتی اسمم چی شد؟

1392/1/17 13:23
نویسنده : مامان جون
984 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گوگولی مگولی 

راستش می خواستم حالا به این زودی بهت نگم چطوری اسمت رو انتخاب کردم  و بعداً ببرمت تو همون موقعیت  و برات با همون حس و حالی که اون شب داشتیم تعریف کنم.

اما خوب نشد دیگه حالا می تونی این پست رو نخونی تا خودم اول بهت بگم.

 چهارشنبه 12/23 بود که دیگه تقریباً بار و بنه سفر رو آماده کرده بودم و ساعت 12 شب  با باباجون تصمیم گرفتیم بریم حرم امام رضا و اسمت رو انتخاب کنیم .

سه تا از اسمهایی که به نظرمون بهتر و قشنگتر بود رو روی برگه نوشتم و راهی به راه شدم به طرف حرم، لابد صبرت نیست که بدونی چه اسمایی بود؟خب چون خیلی اصرار می کنی میگم :

آوا   نگار   پریا

ساعت یک شب بود رسیدیم حرم و رفتیم روبروی ایوان طلا تو صحن انقلاب نشتیم و بعد کمی قرآن خوندیم و باباجون نماز حاجت خوند و بعد برگه ها رو بدون اینکه ببینیم تا زدیم و هر اسمی رو لای یه سوره قرآن گذاشتیم و نیت کردیم و از امام رضا خواستیم بهترین رو برایت انتخاب کنه، خیلی لحظات دلشوره آور و شیرینی بود بالاخره با نیت و توکل به خدا و امام رضا قرآن رو باز کردیم و سوره نور اومد و برگه ای که اسم قشنگت رو توش نوشته بودیم برداشتیم و باز کردیم و دیدیم که.............

 بله اسم خشمل دختر خشملم  نگار در اومد.

ان شاالله نامدار و سالم  و سلامت باشی و  اسمی رو که برات با توکل به امام رضا انتخاب کردیم دوست داشته باشی و همیشه از اینکه  تمام مراحل زندگیت از شروع در کنار امام رضا بود لذت ببری و خودت هم در ادامه زندگیت از وجود این امام رئوف بهره مند بشی.

پسندها (1)

نظرات (6)

آزاده
17 فروردین 92 18:23
سلام بر دختردایی گرام تپل واقعا به حوصلت خسته نباشی و به اوج فانتزی بازیت مرحبا میگم و به کنجد باقالی بابت چنین مادر خوش سلیقه/خوش فکر وخلاقی تبریک میگم .و امیدوارم که از پیروان راه فانتزیت باشد. سعی میکنم هر موقع که به شادی بصری نیاز مبرم داشتم حتما ی سری به وبلاگت بزنم چون واقعا با شکلا و رنگهای متنوعت چشمها و ذهن ادم روحیه میگیره. بابت انتخاب اسم قشنگ"نگار"بهتون تبریک میگم و با تمام وجود آرزو میکنم دختری سالم و صالح تقدیمتون بشه که شما رو به تمام آرزوهای زیباتون برسونه.
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
17 فروردین 92 20:57
مبارکه عزیزم خیلی اسم نازیه انشالا سالم باشه و سایتون بالا سرش سلام مارو هم به آقا امام رضا برسونید
مامان صدرا
18 فروردین 92 9:07
خاله جونی مبارکت باشه اسم قشنگی که مامان و بابا برات انتخاب کردند نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت به غمزه مساله آموز صد مدرس شد منتظریم تا زود زود و صحیح و سلامت در آغوش بگیریمت و اردیبهشت ما رو رنگارنگ کنی
شقایق(مامان محمد ارشان)
21 فروردین 92 15:37
سلام گلم... عیدتون مبارک دلم براتو خیـــــــــــــــــــــــــلی تنگ شده بود ببخشید ک دیر اومدم تقصیر خودم نبوود میبوسمتون دوستتون دارم گلم اسمت عالیه! مخصوصا ک امام رضا برات انتخابش کرده ایشالا خوش نام و نامدار بشی گل خاله
مامان ملینا و کوروش
31 فروردین 92 9:47
نگارم نگارم تو رو خیلی دوست می دارمخوش نام باشه الهی
مامان حسنا
8 اردیبهشت 92 12:25
به به بالاخره اسم انتخاب شد اسمش خوشمله ایشالا ک صحیح و سالم بیاد بغل مامان و باباش