هدیه ی امام رضا

مسابقه نی نی وبلاگی

1391/12/8 17:15
نویسنده : مامان جون
697 بازدید
اشتراک گذاری

ســـلام به مامان سبحان جون و تشکر برای دعوت به این مسابقهziba

با اینکه فکر میکنم اکثر جواب ها یکی هستند و دلایل مشابهند اما به خاطر احترام به دوستم و دعوت ایشان منم در این مسابقه شرکت میکنم.

 و اما ســـوال مسابقه  :

چـــرا نی نی وبلاگـــی شدم؟!؟!؟

اولیشثبت خاطرات کنجدم در جایی دیگر به امید این که ماندگاری بالاتری نسبت به دفتر خاطراتش که براش درست کردم داشته باشد.

دومیشجذابیت خیلی زیاد وبلاگ برای خودم از لحاظ محیط بسیار شاد و پر از شکلکهای جالب و رنگارنگ.

سومیشپرکردن اوقات فراغتم به نحو احسن چون هم چیزی یاد می گیرم و هم دوستان زیاد در سرتا سر دنیا پیدا میکنم. 

چهارمیش وجود محیطی سالم و امن از لحاظ اخلاقی نسبت به سایر فضاهای مجازی دیگر. 

پنجمیش تمرین نویسندگی.    

         حالا قوانین مسابقه : باید سه نفر دیگه رو هم به این مسابقه دعوت کنی

 با اینکه خیلی سخته اما خب قانونه دیگه ...

  •  جینگیل
  • وروجک 92
  • پرنسس کوچولو 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامانی شیدا
9 اسفند 91 12:29
وبلاگ خیلی قشنگ و جذابی دارید و با خاطراتی که مینویسید منو به حدود 2 سال و نیم پیش که شیدا جونم تو دلم بازی میکرد و همه جا باهام بود میندازید با اجازه لینکتون میکنم و خوشحال میشم به وبلاگ شیدا جونم سر بزنید و اگه دوست داشتید لینکمون کنید به امید سلامتی کنجد خانم بای بای
مــآمــآنــے
10 اسفند 91 9:46
ای جونم
چه دخمل نانازی گذاشتی کنار عکس نی نی گپ


کنجدکمه
fandoghebarfi
10 اسفند 91 15:23
دوستم وبلاگتو دوست دارم خیلی شاده ..





چرا آدرس webتون رو نذاشتید تا من هم بهتون سر بزنم؟

مامان کیانا
12 اسفند 91 16:43
سلام عزیزم .اول اینکه امید وارم که به سلامتی زایمان کنی ونی نی خوشگلت رو بغل کنی وبعد اینکه این دخی ما خیلی بلا تا دوربین رو میبینه اون کار رو تکرار نمیکنه واسه همین عکس نداره .اما یه سری عکس جدیدگذاشتم دوست داشتی ببین


حتما که میام عزیزم.
خاله جونش
14 اسفند 91 0:41
سلام وبلاگ خیلی زیبایی دارید به وبلاگ منم یه زنگ بزنید مرسی منتظرم
آرام خانوم
14 اسفند 91 16:26
دلم شاد شاد شد از دیدن این همه زیبایی و سلیقه تون . خوشحالم نی نی دارین. من و عشقمم میدونم یه روز نی نی دار میشیم. شمام به من سر بزنید . البه دوست دارم جریان این مسابقه رو هم بدونم . دوستون دارم.
fandoghebarfi
15 اسفند 91 11:53
سلااااام خاله جونم مسیییییی یه عالمه..پس این دوستم کی میاد من گاسش بگیرم؟؟.
شقایق(مامان محمد ارشان)
15 اسفند 91 14:52
عجقمــــــــــــــــــــــــــــــــی بوس بوس مامانی برو خصوصی...
مامان دخمل
19 اسفند 91 9:40
این کنجد خانوم هم ما رو کشت با اسمش! اسمشو زود انتخاب کنین دیگه بابا
همه مردم از کوچیک و بزرگ منتظرن ها
راستی اون بپر بالا رو خودم درست کردم


چشم انتخاب می کنیم،اون بپر بالا خیلی قشنگه هنرمندی ها