هدیه ی امام رضا

30 هفته...

1391/11/30 11:42
نویسنده : مامان جون
629 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه طلایی مامانی

می دونی امروز چه روزیه   

امروز  دوشنبه  30/11/91  و شما هر دوشنبه یک هفته بزرگ و بزرگتر می شی و بیشتر خودت رو تو دل مامانی جا می کنی و وابستگی من به شما بیشتر می شه، تموم اینا رو گفتم که بگم، امروز     هفته از باهم بودنمون می گذره و خوشحالم که تا این لحظه با همه ی خوشی و سختیش به سلامتی گذشته و امیدوارم این مدت مانده هم به خیر بگذره تا به زودی همدیگرو بغل کنیم ، راستش دیگه صبرم نیست تا اون قیافه ماهت رو ببینم     

                          смайликсмайликсмайликсмайликсмайликсмайликсмайлик

                                     смайликсмайликсмайликсмайлик     

جیک جیکوی مامانی цыпленок

جدیداً هم یاد گرفتی یهو میای یه گوشه دل مامانی و خودت قلمبه می کنی ، حرکات زیر

                                                

پوستیت هم بیشتر شده، کاش میدونستم داری چه  کار می کنی . 

(یادت باشه بعداً برام تعریف کنی)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان صدرا
30 بهمن 91 8:39
مبارکه .آخی کنجد جون خاله ده هفته دیگه انشاالله به دنیا میاد. خدا رو شکر که هر دوتاتون خوبید. شاد و پرانرژی باشی عزیزم
مهتاب
30 بهمن 91 13:20
سلام مامانی بلاخره چه اسمی انتخاب کردی؟ مامانی آرزو میکنم به سلامتی فرشته کوچلوت بیاد تو بغلت
مامان نفس
1 اسفند 91 11:41
سلام مامانی کنجد خوبین؟ خیلی جالبه دوتامونم مامان کنجد هستیم و جالبتر اینکه نی نیه ما هم روزای دوشنبه یه هفته بزرگتر میشه خوش به حالت هفته ی 30 هستی منکه تازه اول راهم و هزارتا فکر و خیال بد میکنم توروخدا واسه ممنو کنجدیم هم دعا کن کنجدیِ خاله دوستت دارم عزیزززززززززززززم
مامان حسنا
1 اسفند 91 13:37
واااااااااااااااااااااااااااااای دیگه چیزی نمونده که نی نی مون بیاد هورااااااااااااااااااااااااااا
مامان یاسمن ومحمد پارسا
2 اسفند 91 17:04
وای مامانی چه احساساتت و قشنگ بیان کردی خدایا نگهدار این مامان مهربون و نی نی خوشگلش باش


مرسی خاله جونی از دعای قشنگت
مامان یاسمن ومحمد پارسا
2 اسفند 91 17:05
مامانی من از دستت دلخورم چرا تقاضای دوستیمون را لغو کردی


نه عزیزم مثه اینکه نی نی گپ مشکل داره
مــآمــآنــے
2 اسفند 91 19:26

مرسی عزیزم
چرا عکس خریداتو نمی زاری؟


چون خریدام تهرانه بجز چند تا چیز انشاالله یکبارگی
دايي كنجد
3 اسفند 91 10:02
سلام و ارادت
حالتون چطوره؟كنجد من خوبه؟
انشاالله هميشه شاد و سلامت باشين،علي جان رو هم سلام برسون


بزرگیتون رو می رسونه
محيا
3 اسفند 91 10:10
مبارک باشه ايشالا به سلامتي بياد تو بغلت
مامان سبحان جون
4 اسفند 91 2:01
سلام دوست عزیز از طرف من ب مسابقه نی نی وبلاگی دعوت شدی باید بگی که چرا نی نی وبلاگی شدی و قانونش اینه که سه نفر دیگه رو ب این مسابقه دعوت کنی
بابای مهرسا
6 اسفند 91 0:07
امیدوارم نی نی تون صحیح و سالم بیاد به دنیا لحظه هاتون پر از شادی
شقایق(مامان محمد ارشان)
6 اسفند 91 11:33
واییییییییییییییییییییییییییییییی دیگه چیزی نمونده من بی صبرانه منتظر اومدن گوگولی هستم
fandoghebarfi
6 اسفند 91 21:56
سلام کنجد خانومی..خوبی؟
نازی ایشالا به سلامتی نی نی ب دنیا میاد کم مونده گلم..شما چه اسمهایی مد نظرته؟


قربونت برم تو 2تا پست قبلی نوشتم که عزیزم
fandoghebarfi
7 اسفند 91 19:15
سلام خانومی ب امید خدا ب سلامتی زایمان میکنی.ب نظر من اسم نهال قشنگه..
محیا.مامان دینا
7 اسفند 91 22:09
سلام عزیزم وبت خیلی قشنگه.به ما هم سر بزن
samira
8 اسفند 91 10:19
ایشالا قدمهای کوچکش براتون پر از خیر و برکت باشه . . . با آرزوی روشن ترین فرداها برای وجود نازنیش . . .
مامان سبحان جون
8 اسفند 91 19:36
سلام خانومی بافتوشاپ درست کردم اگه فتوشاپ بلد باشی بقیه چیزهاشو بهت یاد میدم
مامانی شیدا
9 اسفند 91 12:26
بازم سلام با اجازه اول رفتم برای اسم این کنجد خانم نظر دادم و حالا اومدم بهت بگم که به امید خدا بین8 تا 10 هفته دیگه این عروسک کوچولو از دلت میاد بیرون و با اینکه در آغوش گرفتنش و شیر دادنش و بوسیدنش و.... بهترین حسهای دنیاست اما گاهی دلت برای این روزات تنگ میشه و دلت میخواد بخوریش تا بازم بره تو دلت قدر این روزاتو بدون و حسابی مواظب خودت و کنجد خانم باش
مامان محمدپارسا
11 اسفند 91 16:52
سلام مامانی کنجد خانوم دیگه آروم آروم داری به لحظه ی قشنگ زندگیت نزدیک میشی خیلی لحظه زیبایی هست امیدوارم نی نی خانوم گلت سالم و سرحال بیاد توی بغل مامانی خوبش
شقایق(مامان محمد ارشان)
12 اسفند 91 21:36
♥Iloveyou♥
Iloveyou♥
♥♥Iloveyou♥♥
♥♥♥Iloveyou♥♥♥
♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥
♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥
♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥
♥♥♥Iloveyou♥♥♥
♥♥Iloveyou♥♥
♥Iloveyou♥
♥Iloveyou♥
♥♥Iloveyou♥♥
♥♥♥Iloveyou♥♥♥
♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥
♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥
♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥
♥♥♥Iloveyou♥♥♥
♥♥Iloveyou♥♥
♥Iloveyou♥
♥Iloveyou♥
♥♥Iloveyou♥♥
♥♥♥Iloveyou♥♥♥
♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥
♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥
♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥
♥♥♥Iloveyou♥♥♥
♥♥Iloveyou♥♥
♥Iloveyou♥
♥Iloveyou♥
♥♥Iloveyou♥♥
♥♥♥Iloveyou♥♥♥
♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥
♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥
♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥
♥♥♥Iloveyou♥♥♥
♥♥Iloveyou♥♥
♥Iloveyou♥
♥Iloveyou♥
♥♥Iloveyou♥♥
♥♥♥Iloveyou♥♥♥
♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥
♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥
♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥
♥♥♥Iloveyou♥♥♥
♥♥Iloveyou♥♥

سلام خوشگل خاله! خوبی نانازم؟ مامانی رو ک زیاد اذیت نمیکنی؟
خیلی دوستت دارم و بیصبرانه منتظر تو دخمل ناز هستم...
خدارو چ دیدی! شاید دنیا چرخید و شدی عروس خودم
بوس واسه خودت و مامان مهربونت


مشی خاله جونی، اما من قصد ادامه نحصیل دارم فعلا ازدواج نمی کنم
نی نی توپولی
13 اسفند 91 6:29
سلام مامانی مهربون کنجد کی به دنیا میاد


کنجدکم اگه خدا بخواد 9/اردیبهشتزمینی میشه.
مامان امیر
14 اسفند 91 0:49
سلا م وب خیلی قشنگی داری انشاا... به سلامتی فارغ میشی شما رو با اجازه لینک کردم البته با افتخار
خاله جونش
14 اسفند 91 1:16
عزیزم لینک شدی با افتخار


تشکر باافتخار
fandoghebarfi
14 اسفند 91 1:21
سلام خاله کنجدی کجایی دلمون آآآآآآب شد برات..
fandoghebarfi
14 اسفند 91 14:19
مسسسسسسسسسی خاله ای..نوبت شما بشه ایشالاااااااااااااااااااا..
سارا مامانی شیدا
19 اسفند 91 12:08
راستی شیدای منم وقتی تو دلم بود دوشنبه ها یه هفته بزرگتر میشد